چرا ایران؟

ایران کشوری باستانی واقع در خاورمیانه ، منطقه ای بین آسیا ، اروپا و آفریقا است. ایران با اتصال مناطق شرقی و غربی جهان در موقعیت ویژه ژئواستراتژیکی قرار دارد. تمدن پارسی بیش از 3000 سال پیش تأسیس شد. ایران هفدهمین کشور بزرگ جهان و چهارمین کشور بزرگ آسیا است. تهران ، پایتخت ایران ، با جمعیتی بالغ بر 15 میلیون نفر ، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است.

عناصر طبیعی ، گونه های جانوری ، گیاهان و مناظر خاص ایران دارای قابلیت ها و ویژگی های طبیعت کشور است.ایران کشوری چهارفصل است ، به این معنی که در گوشه و کنار کشور می توانید اقلیم های مختلف را همزمان تجربه کنید.

ایران باستان ، همچنین به نام پارس ، منطقه تاریخی جنوب غربی آسیا که تقریباً با ایران مدرن تقریباً همسو است. اصطلاح پرشیا قرنها بطور عمده در غرب استفاده می شد.

بسیاری از افراد برای تجربه لذتهای امپراتوری پارس باستان به ایران سفر می کنند.ایران براساس نظرات گردشگران یکی از امن ترین کشورها در جهان است. مسافران زیادی بوده اند که مهمان نوازی و مهربانی ایرانی را تجربه کرده اند.
شما در ایران ایمن هستید و مردم ایران بسیار استقبال می کنند.

جهانگردی پزشکی در حال محبوبیت در جهان است. ایران با استانداردهای بالا در تحقیقات پزشکی ، خدمات بهداشتی و آرایشی و بهداشتی با هزینه های مقرون به صرفه ، مقصد متمایزی برای مسافران پزشکی است. برخی از برجسته ترین و با مهارت ترین پزشکان ، امکانات مراقبت های بهداشتی مدرن در اینجا هستند تا به تمام نیازهای درمانی شما پاسخ دهند.

بنابراین ، ایران با کاملاً صفر ساعت انتظار در بیمارستان ها و کلینیک های مجهز به جدیدترین فن آوری ، به مقصدی مقرون به صرفه و جذاب برای مسافران پزشکی در سراسر جهان تبدیل شده است.

طبق آخرین آمار مرکز آماری ایران ، حدود 120000 تخت بیمارستانی و 4551 آزمایشگاه ، 3042 مرکز توان بخشی ، 2293 مرکز رادیولوژی و تصویربرداری و 7601 داروخانه خدمات بهداشتی را در ایران ارائه می دهند.

در مجموع 166 بیمارستان در کشور دارای مجوز و مطابق با استاندارد در این زمینه هستند ، به طوری که آنها بخش های بین المللی بیمار را اداره می کنند.

مطمئناً تعداد بیمارستان های درجه یک در کشور بیش از این است ، با این وجود بیش از 400 بیمارستان برای خدمات رسانی به مسافران پزشکی از سراسر جهان گواهی شده اند.

ایران می تواند با خدمات واقعاً کم هزینه و پزشکان مجرب ماهر ، به عنوان قطب جهانی برای جراحی طبقه بندی شود. این کشور دارای تعداد زیادی دانشگاه پزشکی معتبر است و در علوم پیشرفت زیادی داشته است. رقبای این کشور در زمینه گردشگری سلامت در منطقه ، از تجهیزات پزشکی به روز استفاده می کنند اما از نظر کیفیت خدمات پزشکی نمی توانند همگام با ایران باشند. تهران به عنوان پایتخت جراحی زیبایی بینی در جهان شناخته می شود زیرا برای جراحی زیبایی بینی در ایالات متحده آمریکا باید 4500 دلار هزینه کنید. در هند ، هزینه شما در حدود 2800 دلار است در حالی که می توانید با کمتر از 1300 دلار در ایران همان جراحی پلاستیک را انجام دهید.

ما انواع مختلفی از خدمات پزشکی مانند پزشکی آرایشی ، جراحی چشم ، جراحی قلب و عروق (قلب و عروق) ، پیوند مغز استخوان ، پیوند اعضا ، درمان های زنان و ناباروری ، درمان های آنکولوژی (سرطان) ، جراحی مغز و اعصاب (مغز و ستون فقرات) ، جراحی ارتوپدی را ارائه می دهیم. (زانو و لگن ، مفاصل ، عضله و غیره) و جراحی ارولوژی ، بسته های بررسی سلامت و بسیاری دیگر از خدمات.

هزینه های درمان پزشکی در ایران در مقایسه با ایالات متحده و اروپا تقریباً ده برابر ارزان تر برای مسافران پزشکی بین المللی است.

انتخاب شدن به لطف شهرت متخصصان ما است.

ایران به عنوان یک مقصد پیشرو در سفر پزشکی:

کیفیت درمان در سطح جهانی
خدمات برجسته
هزینه های مقرون به صرفه
لیست انتظار صفر
میراث فرهنگی غنی

از ایران دیدن کنید:

10 دلیل که چرا شما باید هم اکنون به ایران سفر کنید

 سفر به ایران بی خطر است

 مهمان نوازی

یک تاریخ طولانی

 معماری

 هنر دستی

 غذا
 از ایران دیدن کنید زیرا هنوز ارزان است . شما یک تجربه واقعی معتبر خواهید داشت. شما از یک فضای آرام لذت خواهید برد.